Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Dziekuje Aniu za Twoją muzyke....

Cały JA

menu

  1. Strona Główna
  2. Dodaj do Ulubionych

księga gości

  1. Ksiega Gości
  2. Dodaj do Ksiegi

Dziekuje Aniu za Twoją muzyke....


"....Nie znajde Cię już, dokąd mogłeś pójść?
Nie powiem Ci znów, jak bardzo nie ma Cię tu
Nie mieliśmy szans, to nie mogło trwać
Nie miało być nas , nikt nie lubi, gdy kończy się tak.."


"...dlugo nie bedziesz walczyl ze soba
bo juz nigdy nie bede Twoja nadzieja
szzerze wiec powiedz mi
ze tak juz musi byc
spojrzysz mi prosto w twarz
a glos nie zadrzy Ci
nie stracisz ani dnia
bedzie tak jak chcesz
bys mogl przekonac sie
ze z nią tak samo jest..."




"...Dzisiaj zgubie się
W Twoich smutnych oczach
Wszyscy niech, obrażą teraz się
Skreślono dawno nas
Jesteśmy już straceni
Cały świat zniknie nagle nam

Musisz wierzyć,
Że to może się zdarzyć,
Bo przecież
Gdzieś tam jest, ktoś kto też w to wierzy
On Cię wybrał,
Dawno temu wymyślił Cię sobie
I spotkasz go-powie Ci, że to ty..."



"...Jesień już, znów się wcześniej kończy dzień.
Szukam wciąż Twoich kroków, szukam Cię.
Byłeś jak najważniejszy w życiu znak,
Taki znak można dostać tylko raz..."



"...Niech zwiędną, barwne pola kwiatów,
Ich zapachem duszę się, bo nie są dla mnie.
Niech runą, wszystkie piękne miasta,
Już zachwytu we mnie brak.
Gdy Ciebie nie ma, nie ma ze mną już..."



"...musisz zapamiętać każdą krótką chwile
każdy szept i każdy gest
wszystkie moje miny dobre i złe godziny
to co już nie zdarzy się
chce byś o tym wiedział.."



"...Pamiętasz mój niepewny śmiech?
Jak wtedy wciąż uśmiecham się
Jak mogłabym zapomnieć cię?
Czy myślisz ze spotkamy się?

Jeśli zechcę cię znów zobaczyć - przyjdę
Jeśli powiesz że to za mało - wyjdę
Jeśli pragniesz by coś się stało - zrób to
Nie myśl że właśnie tym mnie zranisz - zrób to.."



"...Wiem, że rade sobie dam, nie potrzebny mi nikt.
Nie musze tłumaczyć się, że znów nie robię nic.
Wiem, że mogę sobie żyć jakby nie istniał świat.
Wiem też, że dla Ciebie to oddałabym...."



"...Niech płyną lata, niech ucieka czas
Nie obchodzi mnie
Nie będę nikim innym nigdy już
Może jestem tym kim chcę..."



"...Twoja podróż niech skończy się
Na tym krześle tu obok mnie
Ja mam wszystko czego ci brak
Być może uda się nam..."


"...różne dwie historie
tak jak ty i ja
nie wie nikt jak to się mogło stać
chyba już za późno
będzie co ma być
czy się boisz tak jak teraz ja?..."



"...wciąż będę czekać na twój znak
choć nadaremnie
pomiędzy nami nie wydarzy się nic więcej
Tyle twoich słów
w głowie ciągle mam
tyle pięknych słów
że uwierzyłam, że już zawsze będzie tak..."


"...minuta za minutą czas wciąz mija
czsu mniej każdego dnia..."


Ania Dąbrowska - Tylko słowa zostały
Ania Dąbrowska - Tego chciałam
Ania Dąbrowska - Nie mogę Cię zapomnieć
Ania Dąbrowska - Zostań
Ania Dąbrowska - Wiosna
Ania Dąbrowska - Trudno mi się przyznać
Ania Dąbrowska - Pamiętać chce
Ania Dąbrowska - Opowiedz mi
Ania Dąbrowska - Niech zniknie cały świat
Ania Dąbrowska - Nic się nie stało
Ania Dąbrowska - Musisz wierzyć
Ania Dąbrowska - Już mnie niema w Twoich planach
Ania Dąbrowska - Czekam
meriko 13/11/2007 11:18:10 [Powrót] Komentuj

|| paulina ||
http://www.youtube.com/watch?v=hA7LIJwcZDA
zobacz sobie ten teledysk

ciągle nie wiem za kim tesknisz...bartku:(
a ten teledysk to ania dąbrowska- "nie ma nic w co mógłbys wierzyc"
".....tyle miłasci we krwi , niesiesz kazdego dnia
na jeden moment choc raz chciałbys komus ja dac..,
gasisz swa kazda mysl , lepiej bys juz zapomniał potem bedzie trudniej zyc..,
wszystko na prózno , co masz w sobie., tyle ciepła ,tyle ciepłych słów
zamykasz oczy czujesz,
szczescie wraca jak sen ,
ona tuz obok ,
widzisz
szczerze usmiecha sie
kochanie zabierz mnie gdzie tylko chcesz,
wzsystko oddam za tą jedną zwykła rzecz
nikt oprócz ciebie mnie nie zna
nikt dla kogo byłbym troche wart.... "
|| brak www || data: 15/11/2007 00:44:28
erx171.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.20.117.171